Treningi w kameralnych grupach

Ruch to zdrowie – jest to fakt dostrzegany nie tylko przez lekarzy, terapeutów czy dietetyków.

Systematyczne ćwiczenia poprawiają samopoczucie i są skutecznym sposobem na wiele dolegliwości bólowych. Pozwalają obniżyć ciśnienie, cholesterol, zniwelować stres oraz ilość tkanki tłuszczowej.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Jest to program  ćwiczeń dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności, polegający na wzmacnianiu, rozciąganiu oraz stabilizacji ciała. Zajęcia w kameralnych, kilkuosobowych grupach pozwalają na stałą kontrolę przez prowadzącego prawidłowości wykonywanych ćwiczeń.

JOGA MEDYCZNA

Jest to połącznie pozycji z jogi i klasycznej kinezyterapii co daje gwarancję optymalnego efektu leczniczego jak i profilaktycznego. Jest to potężne narzędzie do rozwoju świadomości własnego ciała. Nasi prowadzący zajęcia z jogi są także fizjoterapeutami odbywającymi szkolenia poza granicami kraju, co dodatkowo wpływa na skuteczność i profesjonalizm ich działania.

ĆWICZENIA W CIĄŻY ORAZ PO PORODZIE

Pomagają zniwelować dolegliwości bólowe wynikające ze zmian zachodzących w organizmie kobiety. Pomagają przygotować się do porodu. Specjalny program dla kobiet po porodzie pomaga wrócić do formy, jak również zmniejsza dyskomfort w przypadku ustąpienia powikłań poporodowych.

PILATES

To uniwersalny trening wzmacniający wszystkie mięśnie ciała, poprawiający sylwetkę, zapobiegający dyskomfortowi wynikającemu z siedzącego trybu życia.

CROSS TRENING

To trening wytrzymałościowo-siłowy łączący w sobie elementy gimnastyki sportowej, lekkoatletyki i ćwiczeń z obciążeniem. Pozwala zrzucić zbędne kilogramy i wymodelować sylwetkę.

TRENING W PLENERZE

Według badań przeciętnie spędzamy w pracy około 10 godzin dziennie. Najczęściej są to zamknięte pomieszczenia. Masz ochotę poćwiczyć w parku? Weź ze sobą ręcznik, wygodne ubranie i wodę mineralną. Proponujemy Ci ciekawy trening łączący kardio z ćwiczeniami siłowymi na świeżym powietrzu. Ruch to świetna kuracja odmładzająca!

AKTYWNY MALUCH

Dla dzieci w wieku 4-7 lat. Aktywność w młodym wieku procentuje w przyszłości. Ruch jest niezbędny do prawidłowego rozwoju. Na tym etapie dzieci budują swoją siłę, równowagę, zwinność, gibkość i koordynację. Pozwól nam zaszczepić w swoim maluchu pasję do sportu. Zapewnimy mu doskonała zabawę!

BĘDĘ SPORTOWCEM

Dla dzieci w wieku 8-12 lat. Podczas zajęć dzieci będą rozwijać swoje zdolności motoryczne i gimnastyczne, poczucie własnej wartości i umiejętność gry zespołowej, z zachowaniem nacisku na zabawę i bezpieczeństwo. Rozwijamy wytrzymałość i ogólną sprawność fizyczną u dzieci, które w tym wieku są szczególnie podatne na spędzanie wielu godzin bez ruchu w szkole, a także przed ekranem telewizora czy komputera.

WADY POSTAWY

Niedobór codziennej aktywności fizycznej, stres i przeciążenie obowiązkami sprawiają, że dochodzi do osłabienia mięśni utrzymujących prawidłową postawę ciała. Problem coraz częściej dostrzegany jest u młodych osób i dzieci. Zapraszamy na ćwiczenia profilaktyczne i korygujące już powstałe wady postawy.